Αποστολή Παραγγελίας
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ 100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ!
Οι τιμές που αναγράφονται στο site μας δεν περιλαμβάνουν κόστος για μεταφορικά.
Το Supfun.gr δύναται να παραδώσει σε όλη την Ελλάδα είτε μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών (courier) είτε μέσω μεταφορικής εταιρίας. Όταν πραγματοποιείτε την παραγγελία σας, μόλις επιλέξετε τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας και υπολογιστεί το κόστος αυτής, θα σας γνωστοποιηθεί.
Με ταχυμεταφορά (courier)
Η Sadimac έχει συνάψει μία ειδική συμφωνία με την ACS Courier, προκειμένου να εξασφαλίσει το μικρότερο δυνατό κόστος μεταφορικών για εσάς. Από τη μεριά μας, έχουμε αποφασίσει να αποδώσουμε στους πελάτες του supfun.gr όλες τις εκπτώσεις που μπορούμε να λάβουμε, για να μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε, χωρίς το άγχος των μεταφορικών.
Όταν η όγκος της παραγγελία σας είναι μεγαλύτερος από αυτόν που μπορεί να καλύψει η υπηρεσία ταχυμεταφοράς (π.χ. σταθερές σανίδες SUP), τότε τα προϊόντα σας αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία. Το supfun.gr συνεργάζεται με τη μεταφορική εταιρεία Orphee Beinoglou για αποστολή σε πανελλαδικό επίπεδο. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εντός ορίων πόλεων στο πεζοδρόμιο του πελάτη.
Για απομακρυσμένες και δύσβατες περιοχές, θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία από το τμήμα πωλήσεων για επιβεβαίωση. Μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή με τη μεταφορική εταιρία που προτείνουμε εμείς. Αν, όμως, επιθυμείτε την αποστολή με συγκεκριμένη μεταφορική εταιρία την οποία γνωρίζετε ή συνεργάζεστε, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την αποστολή με το δικό σας συνεργάτη.
Για κάθε διευκρίνιση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με email στο info@supfun.gr ή τηλεφωνικά στο 6976 006266 και στο 6976 006323.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Ακολουθούν κάποιες συμβουλές για την σωστή παραλαβή της παραγγελίας σας.
Βήμα 1
Αν κατά την παραλαβή δείτε φθαρμένη/ σκισμένη συσκευασία του προϊόντος που παραλαμβάνετε, είτε αρνηθείτε την παραλαβή, αν είστε σίγουροι ότι έχει υπάρξει αλλοίωση του προϊόντος ή παραλάβετε με επιφύλαξη.
Ο courier είναι υποχρεωμένος να περιγράψει τις επιφυλάξεις σας και μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει οποιοδήποτε αίτημα αποζημίωσης κατά την μεταφορά.
Προσοχή! Μην υπογράψετε την παραλαβή προτού ελέγξετε ενδελεχώς τη συσκευασία.
Βήμα 2
Αν για οποιονδήποτε λόγο, ανεξάρτητα αν υπάρχει αλλοίωση συσκευασίας ή όχι, κατά τον πρώτο έλεγχο του προϊόντος (και εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής) αντιληφθείτε ότι το προϊόν έχει αλλοίωση, παρακαλούμε φωτογραφίστε το και στείλτε το με τη διαδικασία που περιγράφεται στην ενότητα της Εγγύησης, και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να εκκινήσει η διαδικασία. Σε οποιαδήποτε περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί (ακόμα κι αν δεν έχει μπει στο νερό, π.χ. φουσκωτό SUP που φουσκώθηκε αλλά δεν έχει μπει στο νερό), ισχύει η διαδικασία που περιγράφεται στην ενότητα της Εγγύησης.
Σε περίπτωση που παραλάβετε με επιφύλαξη, κρατήστε ένα αντίγραφο από την απόδειξη παραλαβής. Φωτογραφίστε τα μέρη που φέρουν ζημία είτε στο προϊόν είτε στη συσκευασία αυτού, αμέσως μόλις παραλάβετε. Διατηρήστε όλα τα μέρη συσκευασίας, σε περίπτωση που χρειαστεί να επιθεωρηθούν από την εταιρία που πραγματοποίησε την παράδοση της αποστολής σας.
Πιθανή αποζημίωση για επισκευή ή έκπτωση είναι δυνατό να δοθεί μετά από τη γνωστοποίηση του γεγονότος και την έγκριση αυτού από την Sadimac . Το ύψος της πιθανής αποζημίωσης και/ή έκπτωσης μπορεί να διαφέρει και θα εξετάζεται χωριστά σε κάθε μεμονωμένο γεγονός.
Σε περίπτωση που δεν ενημερώσετε την Sadimac για πιθανές ζημίες μέσα σε 5 ημέρες από την παράδοση θα σημαίνει ότι αποδέχεστε ότι το προϊόν είναι ολοκληρωμένο και σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, δεν προβλέπεται η λήψη αποζημίωσης ή/και έκπτωσης.