Εγγύηση - Βασικές Οδηγίες

Η πολιτική εγγύησης που προσφέρει κάθε προμηθευτής μπορεί να διαφέρει ως προς το χρονικό διάστημα ή/και τα σημεία που καλύπτει. Εμείς εφαρμόζουμε πιστά την πολιτική εγγύησης κάθε κατασκευαστή και είμαστε δίπλα σας για να φτάσουμε στην αμοιβαία αποδεκτή αντιμετώπιση του αιτήματος που μπορεί να προκύψει.

Η Kingboardz επεξεργάζεται κάθε αίτημα εγγύησης σε συνεργασία με τον εκάστοτε κατασκευαστή για την επικύρωση και έγκρισή του. Καλό είναι να γνωρίζετε από την αρχή πως κανένας κατασκευαστής δεν προσφέρει εγγύηση λόγω κακής χρήσης.

Η διαδικασία για να μπορέσει να εκκινήσει ένα αίτημα εγγύησης είναι η παρακάτω.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ:

  • Αποδεικτικό αγοράς από την Kingboardz που να φέρει το όνομα του αγοραστή και την ημερομηνία αγοράς.
  • Αίτημα εγγύησης μπορεί να υποβάλει μόνο ο αρχικός αγοραστής.
  • Φωτογραφίες της σανίδας που να υποδεικνύουν εμφανώς τη ζημία ή τις ζημίες.
  • Κωδικό παραγωγής που εντοπίζεται στο πίσω και κάτω μέρος της σανίδας (όπου αυτό υπάρχει).
  • Τα προϊόντα προς επιστροφή πρέπει πάντοτε να συνοδεύονται από την γνήσια απόδειξη αγοράς, διαφορετικά δεν θα γίνονται δεκτά.

Η Kingboardz θα καθορίσει κατά πόσο το αίτημα καλύπτεται από την εγγύηση μετά την υποβολή της αίτησης ή μετά την παραλαβή του προϊόντος προς εξέταση. Χρηματική πίστωση ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιείται μόνο μετά την επιβεβαίωση ότι πρόκειται όντως για προϊόν με κατασκευαστικό ελάττωμα ή αστοχία υλικού.

Οι σανίδες προοδευτικά έχουν μία φυσιολογική φθορά και τα υλικά μπορεί να αλλοιωθούν με την πάροδο του χρόνου. Η προσεγμένη φροντίδα της σανίδας μπορεί να επεκτείνει τον κύκλο ζωής της.


Η εγγύηση περιορισμένης ευθύνης των προμηθευτών δεν καλύπτει τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ζημία από φυσιολογική φθορά.
  • Τρύπες και/ή προηγούμενες επισκευές.
  • Ζημία από μη ενδεδειγμένη φροντίδα, αποθήκευση ή λανθασμένο χειρισμό.
  • Ζημία από υπερβολική έκθεση σε ζέστη που περιλαμβάνει την άμεση έκθεση στον ήλιο, χρονικά εκτεταμένη αποθήκευση σε αυτοκίνητο και/ή αποθηκευτικό σάκο σανίδας.
  • Ζημία/σπάσιμο που οφείλεται σε κύματα ή πτώση κατά το σερφάρισμα.
  • Ζημία για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός από ελάττωμα σε κατασκευαστικό/τεχνικό επίπεδο.


Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@supfun.gr ή καλέστε στο 6976 006266 ή στο 6976 006323, προκειμένου να υποβάλετε το αίτημά σας ή για τυχόν απορίες.

 

Δείτε την πολιτική εγγύησης ανά προμηθευτή εδώ.